فروشگاه اینترنتی دکوراسیون، ۴۰ نما بهترین انتخاب

وب‌سایت ۴۰­نما اولین فروشگاه تخصصی اینترنتی دکوراسیون، معماری و صنعت ساختمان، دوسالگی خود را در شامگاه سی­ام دی‌ماه در حضور جمعی از معماران، طراحان، هنرمندان، چهره­های سیاسی و اینفلوئنسرها در رستوران شاندیز مرکز خرید گالریا جشن گرفت.

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

 فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

 

 فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

 

اهداف و رویکردها
دکتر محمدحسین جبل عاملی، مشاور مدیرعامل هولدینگ مبنا در آغاز به سخنرانی پرداخت به توضیح توسعه و گسترش ۴۰نما در فازهای بعدی این وب‌سایت پرداخت. او با اشاره به اهمیت کیفیت در حوزه ساختمان و معماری، خبر از ایجاد پروفایل­های شخصی برای معماران و طراحان داد تا آنها بتوانند از این راه خدمات خود را به‌صورت مستقیم ارائه کرده و هم‌چنین از سرقت طرح­هایشان جلوگیری نمایند. او هم‌چنین خبر از ایجاد یک شبکه اجتماعی تخصصی مشابه لینکداین داد تا معماران، سازندگان و مجموعه‌های سرویس‌دهندگان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
جبل عاملی در ادامه با اشاره به عدم شناسایی مناسب هنرمندان حوزه صنایع‌دستی و توزیع ضعیف محصولات آنها خبر از عرضه و فروش محصولات و صنایع‌دستی اصیل ایرانی تحت وب‌سایت ۴۰نما نیز داد. به گفته این استاد دانشگاه از دیگر برنامه ۴۰نما در فازهای آینده عرضه و فروش محصولات سازندگان ایرانی به خارج از کشور است.

 

 فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

 

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

شناخت نیاز مشتریان و ارائه خدمات
علیرضا بنایی، بنیان­گذار و ایده پرداز ۴۰نما در سخنرانی خود به نیاز جامعه به حضور فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کرد و گفت: «تا قبل از ۴۰نما نمی­توانستیم کاغذدیواری، پارکت، لمینت و حتی فرش را اینترنتی خریداری کنیم، چراکه نیاز به اندازه­گیری و محاسبه دارند. وب‌سایت ما به‌عنوان یک فروشگاه هوشمند می­تواند تمام این محاسبه­ها را برای مصرف‌کننده آسان کند؛ مثلاً برای خرید کاغذدیواری شما به‌راحتی می‌توانید متراژ دیوار را بدهید تا بر اساس متراژ کاغذ، تعداد رول­های موردنیاز برای خریداری به شما داده شود».
بنایی افزود: «۴۰نما تنها به یک فروشگاه ختم نمی­شود، بلکه بستری است برای ارائه خدمات معماری. در ادامه مسیر این وب‌سایت به یک شبکه چندوجهی تبدیل خواهد شد تا تمام فعالان حوزه معماری و دکوراسیون به‌صورت مستقیم محصولات و خدمات خود را ارائه کنند».
وی تأکید کرد: «یکی از اهدافی که همیشه دنبال کرده­ایم قیمت منصفانه بوده تا مشتریان بتوانند خیلی راحت نیازشان را جستجو، مقایسه و خریداری کنند».

 

 فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

 

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟ 

دنیای معاصر و نیاز به فروشگاه‌های اینترنتی
در ادامه برنامه، دکتر مسعود دانشمند، رئیس اتاق بازرگانی ایران و امارات با تأکید بر موقعیت‌های و امکانات طراحان داخلی در کشورهای حاشیه خلیج­فارس علی بیان کرد: «علی­رغم مشکلات موجود امروز فضایی است که کارهای بسیاری ممکن است. ما باید امکان فروش ایده را به وجود بیاوریم که مسلماً کار بسیار سختی به‌حساب می‌آید؛ اما شدنی است و شما توانایی آن را دارید». وی خطاب به دست‌اندرکاران وب‌سایت ۴۰نما گفت: «دوستانی که آمده­اند و ۴۰نما را راه انداخته­اند واقعاً کار درستی انجام داده­اند، چراکه دیگر آدم‌ها وقت ندارند بروند به فروشگاه‌ها؛ اما وقت و حوصله این را دارند که بروند در فضای مجازی انتخاب کنند».

 

 فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

در این میان علیرضا غفوری از شاگردان و دستیاران انوشیروان روحانی حضور داشته و به نوازندگی قطعاتی از موسیقیدانان کلاسیک ایرانی و جهان پرداخت. از هنرمندانی که در این ضیافت حضور داشتند می‌توان به نفیسه روشن، شهرام شکیبا و ستاره­السادات قطبی اشاره کرد.
نویسنده و عکاس: امیرحسین کردونی

منبع : niniha

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

در خبرنامه مقالات ما عضو شوید

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید