مداد و مداد رنگی های پلیمری کسری

مداد های پلیمری یا مداد های ژلی یک نوع مداد نوشتن هستند که از پلیمرها به عنوان مواد اصلی تولید می‌شوند. این مداد ها دارای نوشتاری نرم و روان هستند و معمولاً در رنگ‌های متنوع و جذاب عرضه می‌شوند. از مزایای مداد های پلیمری می‌توان به دوام بیشتر نوشتار، عدم برخورد با کاغذ و نوشتار روان و بدون لکه اشاره کرد. این مداد ها معمولاً در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و مورد استفاده در نوشتن، طراحی و رنگ‌آمیزی می‌باشند.

محصولات کسری
درباره مداد های پلیمری
مداد چوبی

مداد پلیمری چیست ؟

مداد های پلیمری یا مداد های ژلی یک نوع مداد نوشتن هستند که از پلیمرها به عنوان مواد اصلی تولید می‌شوند. این مداد ها دارای نوشتاری نرم و روان هستند و معمولاً در رنگ‌های متنوع و جذاب عرضه می‌شوند.

مداد چوبی

مزایای مداد پلیمری

از مزایای مداد های پلیمری می‌توان به دوام بیشتر نوشتار، عدم برخورد با کاغذ و نوشتار روان و بدون لکه اشاره کرد. این مداد ها معمولاً در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و مورد استفاده در نوشتن، طراحی و رنگ‌آمیزی می‌باشند.

مداد چوبی

خصایص مداد پلیمری

مداد پلیمری به دلیل ماندگاری و پایداری بیشتر خط‌ها و همچنین قابلیت پاک کردن کمتر، برای نوشتن روزمره و استفاده‌های عملی‌تر مناسب است

مداد رنگی پلیمری چیست ؟
مداد و مداد رنگی های پلیمری کسری

مدادهای پلیمری به دلیل ماندگاری و پایداری بیشتر خط‌ها و همچنین قابلیت پاک کردن کمتر، برای نوشتن روزمره و استفاده‌های عملی‌تر مناسب است . 

مداد مشکی ، مداد قرمز و مداد رنگی از جمله محصولات پلیمری برند کسری می باشد

 
گالری محصولات برند کسری
فرایند تولی مداد پلاستیکی
مداد رنگی 12 عددی کسری
مداد رنگی بدنه مشکی
مداد 12 رتگ کسری
مداد 12 رنگ بدنه مشکی
مداد رنگی کسری پلیمری
مدادقرمز پلیمری
مداد مشکی پلیمری
مداد رنگی پلیمری
مداد قرمز پلیمری
مداد مشکی کسری
برند کسری